סדנאות az'ma
סדנאות תחום השירות:
אגדת שבע המסגרות: הסיפור שעובר ללקוח שלך בראש
מדוע הבנת סיפור הלקוח ובניית סיפור השרות חשובים יותר מכישורי מכירה.
הסדנה עוזרת לשפר את הבנת סיפור הלקוח ואת המצב בו הוא מגיע לנציג השרות:
- מה הוא מקווה שיקרה;
- מה הוא פוחד שיקרה;
- מה יקל עליו גם אם לא יקבל פתרון מלא;
הנציגים יפגשו נקודת מבט חדשה שתעזור להם לנווט את התקשורת עם הלקוח לפסים חיוביים, תוך חיזוק לטובה של סיפור הארגון וצוות השרות.
דגשים
- הכרת 7 מסגרות החשיבה דרכן עובר סיפור הלקוח
- הבנת חשיבות הסיפור
- הדינאמיקה של חשש ממצבי קונפליקט בנקודת השרות
- שיפור יכולת ההקשבה
- הבנת הסיפור הפנימי של נציג השרות ושל צוות/מחלקת השרות
- תפיסת 'פתרון' אצל לקוחות
- זיהוי קשיים אישיים בתקשורת בסביבת שרות לקוחות
- שימוש בהבנה סיפורית לטובת שרות לקוחות טוב יותר
מתודולוגיה
הסדנה מתנהלת בקבוצה של עד 10 משתתפים. החלק התיאורטי מועבר פרונטאלית תוך עצירות לצורך שאלות ודיון. החלק המעשי מורכב מאימון בקבוצות ובמליאה.
בהמשך לסדנה ניתן לקיים תהליך הטמעה בן מספר מפגשים – לפי הצורך בשילוב תצפית ואימון צוות השרות. במהלך תהליך הטמעה נוצר תוצר לוואי בדמות שפת שרות ממותגת המוסיפה לתקשורת השרות מימד אותנטי.
*הסדנאות מותאמות באופן אישי לכל לקוח.
|
|
|
|