סדנאות az'ma

תחום מכירות:

המפתח: בניית סיפורי מכירה ופרזנטציה
משחק שאלות לפיצוח סיפורי מכירה והשפעה.

אילו סיפורים אנחנו קונים? סיפורים מסופרים היטב. כאלה המניעים אותנו להגיע למסקנה ההגיונית
ביותר של עצמנו בזמן נתון.
אי אפשר להכריח אף אחד לרצות לקנות משהו –
הוא צריך להשתכנע בזה באמצעות הסיפור שהוא מספר לעצמו.
סיפור המכירה עוזר ללקוח למצוא את הסיפור הזה.




דגשים

  • הבנת תפקידו של הסיפור בתהליך המכירה
  • הכרת 5 המרכיבים ההכרחיים לסיפור מכירה טוב
  • 10 השאלות שכל איש מכירות חייב לדעת את התשובות עליהן
  • הבנת הבעייתיות שבהתמקדות על פרטי המוצר/שרות
  • הבנת הסיפור הפנימי של כל השותפים לתהליך הרכישה
  • בניה נכונה של פרזנטציה למכירות וחומרים תומכים
  • חוכמת השתיקה – זיהוי הרגע בו כל מילה נוספת פוגמת בתהליך

מתודולוגיה
הסדנה מציגה בפני אנשי המכירות אתגרי חשיבה רבים ולכן מתאימה לצוותים ולא לקבוצות רצוי עד 8 אנשים לסדנה בשני צוותים או צוות יחיד של ארבעה.
חלקה הראשון של הפעילות מתנהל כמשחק חשיבה מאתגר בו חייבים חברי הצוות לשתף פעולה לטובת תוצאות.
בחלקה השני נערך סידור של תוצרי המשחק לתוך תבנית סיפור ופרזנטציה בה יכולים אנשי המכירות לעשות שימוש מיידי.

ניתן לצרף לסדנה תהליך הטמעה בן מספר מפגשים כשבכל אחד מהם נערכת בדיקת תוצאות יישום הידע, משוב ושיפור ונלמדת מיומנות תקשורת מכירה נוספת.

*הסדנאות מותאמות באופן אישי לכל לקוח.

  • סדנאות azma
  • חדש!
  • מוקדים
  • מנהלים
  • מנהלי צוותים
  • מכירות
  • שירות