סדנאות az'ma

סדנאות מוקדים:

שניים לטנגו: סדנאות עבור מוקדי שרות ומכירות משולבים

יצירת סביבה התומכת במעבר חלק בין שרות ומכירה ובחזרה.

מסיבות של ייעול תהליכים ומיצוי הזדמנויות מחזיקים ארגונים רבים במוקדי שרות ומכירות משולבים.
הלקוח מצידו, לא תמיד אוהב את הסמכת עניין השרות לביצוע מכירות נוספות ובתגובה הופך להיות חשדן ומתגונן, לעיתים קרובות באופן בוטה.
הסדנה מפגישה את הנציגים עם האפשרות ליצור סביבה תומכת לכל סוג של פעילות מול לקוח.

דגשים

  • סיפור של לקוח שרות, סיפור של לקוח מכירה
  • נקודות הממשק בין שני סוגי הסיפורים ומסדרון המעבר ביניהם
  • הדינאמיקה של חשש ממצבי קונפליקט בנקודת המעבר בין שרות למכירה
  • שיפור יכולת ההקשבה
  • פיתוח תבנית מפגש המאפשרת כל סוג של פעילות נציג-לקוח
  • שימוש נכון בשפה, גווני קול ומחוות

מתודולוגיה
הסדנה מתנהלת בקבוצה של עד 10 משתתפים. החלק התיאורטי מועבר פרונטאלית תוך עצירות לצורך שאלות ודיון. החלק המעשי מורכב מאימון בקבוצות ובמליאה.
בהמשך לסדנה ניתן לקיים תהליך הטמעה בן מספר מפגשים – לפי הצורך בשילוב תצפית ואימון צוות השרות/מכירה.

להקשיב ללקוח, אבל באמת
עריכת סקרים ומשובים המניבים תועלת אמיתית לארגון תוך שימוש בכלים טכנולוגיים

*הסדנאות מותאמות באופן אישי לכל לקוח.